Fint vær
Modérateurs : moonlight, Kristalina, laetitia, canadien, kari, Equipe Administration, Francois
-
kimlenorvégien
-
kimlenorvégien
-
kimlenorvégien
- Kristalina
- Modérateur

En morrest, da ae va i Burfjord på ferie, så fikk ae ikke sove. AE stod opp ganske tidlig den dagen og når ae kom ned trapa og ut på verandaen merkte ae at det va kjempe fint vaer! Sola skinnte og himmelen va helt blå.
AE pakka små saker i en sekk (bok, musikk, osv), plokka ferske jordbaer i min onkels jordbaerland og tok mae en sykkel tur i skogen, mot "Bjerken".
Bort med "Bjerken" satt ae mae ned ved elva og blei sittende der ganske lenge. AE stor koste mae virkelig der! Og nord norske jordbaeran va bare så deilig...
"Bjerken" va favorite plassen til min Vava, min kjaere bestefar som døde i vinter...
Kanskje mitt fineste minnet fra sommeren 2006!
Ha det bra alle sammen!
Kristalina
PS : j'ai décidé d'écrire dans mon dialect aujourd'hui, d'où les pseudo fautes de conjugaison...
AE pakka små saker i en sekk (bok, musikk, osv), plokka ferske jordbaer i min onkels jordbaerland og tok mae en sykkel tur i skogen, mot "Bjerken".
Bort med "Bjerken" satt ae mae ned ved elva og blei sittende der ganske lenge. AE stor koste mae virkelig der! Og nord norske jordbaeran va bare så deilig...
"Bjerken" va favorite plassen til min Vava, min kjaere bestefar som døde i vinter...
Kanskje mitt fineste minnet fra sommeren 2006!
Ha det bra alle sammen!
Kristalina
PS : j'ai décidé d'écrire dans mon dialect aujourd'hui, d'où les pseudo fautes de conjugaison...
- Kristalina
- Modérateur

- Kristalina
- Modérateur

Ah là là, mais que serait ta vie, petit satyritroll, sans alcool?!!satyridoll a écrit :L'automne est loin?![]()
Non j'ai toujours pas progressé en Norvégien, de toute façon nachtspiel, fatøl et pölse suffisent bien
Pour info, "høsten er snart tilbake" signifie l'automne sera bientôt de retour... Franchement, je suis presque étonnée que tu connaisses le mot høst!!
... Kødder bare med deg!!
Ha en fin dag!
Kris