Hva skal dere gjøre i sommerferien da?
Modérateurs : moonlight, Kristalina, laetitia, canadien, kari, Equipe Administration, Francois
-
kimlenorvégien
Reiser fra Østfold til Bergen for én ukes ferie. Jeg har aldri vært der så er jeg litt spent å se litt noe av Vestlandet, og egentlig noe av Norge i det hele tatt ! Det er nå 3 og 1/2 år jeg bor her i landet og har bare jobbet og jobbet så. Skulle ha ønsket å reise til Frankrike i år og besøke familie og venner men, jeg har det litt begrenset etter service på bilen vett'u 
- Kristalina
- Modérateur

Kveite og Isa, jeg skall også til Finmark snart... eller ja, i august da!
(Kveite et Isa, je vais bientôt me rendre dans le Finmark moi aussi... enfin bon, en août...)
Isa, jeg husker ikke hvor i Finmark du kommer ifra?
(Isa, je ne me souviens pas d'où dans Finmark tu viens?)
Egentlig skall jeg til en liten dal i Nord Troms, på grensen med Finmark. Dalen heter Burfjorddal.
(En réalité, jeg vais dans une petite vallée située dans le nord du Troms. Cette vallée s'appelle Burfjorddal)
Kristalina
(Kveite et Isa, je vais bientôt me rendre dans le Finmark moi aussi... enfin bon, en août...)
Isa, jeg husker ikke hvor i Finmark du kommer ifra?
(Isa, je ne me souviens pas d'où dans Finmark tu viens?)
Egentlig skall jeg til en liten dal i Nord Troms, på grensen med Finmark. Dalen heter Burfjorddal.
(En réalité, jeg vais dans une petite vallée située dans le nord du Troms. Cette vallée s'appelle Burfjorddal)
Kristalina
- Kristalina
- Modérateur

Hum... oui, effectivement... Mais tu sais, à force de parler français au travail et norvégien chez moi avec mon viking, il m'arrive régulièrement de faire ce genre de mixe à l'oral...canadien a écrit :J'aime bien le "jeg vais dans une petite vallée"![]()
Kristalina a écrit :jeg vais dans une petite vallée
Kristalina
-
romainpotter
- Traducteur / Traductrice