conversation en Norvégien

Vous souhaitez apprendre le norvégien ? Vous voulez vous motiver et vous entraider entre membres du forum ? Vous avez une interrogation ? Ce forum est pour vous !

Modérateurs : moonlight, Kristalina, laetitia, canadien, kari, Equipe Administration, Francois

Tyk Fyren
Messages : 22
Enregistré le : ven. août 24, 2007 2:33 pm
Localisation : Asker et Storo plage

Message par Tyk Fyren »

Hei, jeg heter .....Varg ( fornavnet mitt lyder ikke god på norsk :D )

jeg vil flytte snart til Norge. Jeg ser ikke forskjellen mellom "på" "i" osv, så plager det meg .Jeg har opplevd mye i hele Europa og jeg kan ikke engang blir lenge siden på et sted.Levet er kort og så mye å se.
Jeg lure på av og til hvis det er god å gjøre det, er jeg redd av det ukjent.
Det sånn til de fleste, ikke sånt?
jeg har vennen min på Asker vil jeg få en hjelp men første skulle jeg ut etter en job. Vent og se.
Hvis jeg ville ikke blir iskalde neste vinteren skulle jeg også få et lite rom. Endelig blir funnet en skjøn norsk kvinne med de blå øynene og det svarte håret.

:elan

Ha det bra
charlottelove
Messages : 1
Enregistré le : sam. avr. 05, 2008 10:10 am

Message par charlottelove »

Hei,
Jeg heter Charlotte, jeg er en nybegynner å lære norsk, jeg bor i Lyon.

Varg,Pourrais tu traduire ton post parce que je ne comprend pas grand chose :roll:
Merci
Fenris
Messages : 4830
Enregistré le : sam. mai 31, 2008 9:01 pm
Localisation : Oslo - Norge

Message par Fenris »

NO : Hei alle sammen, jeg heter Philippe og bor i Marseille. Jeg er en nybegynner også. Det er ikke lett men det er morsom å lære norsk.
Håper å finne norsknybegynnerer her for å lære rundt noe øler.

FR : Salut tout le monde, je m'appel Philippe et j'habite Marseille. Je suis débutant aussi. Ce n'est pas facile mais c'est marant d'apprendre le norvégien. J'espère trouver des débutants en norvégien ici pour apprendre autour de quelques bières.

A corriger sûrement :elan
Image
Répondre