PARIS - NORSK OG NORDMENN

Vous souhaitez passer une petite annonce en rapport avec la Norvège, des offres d'emploi, des ventes de livres, CD, DVD, co-voiturage pour vous rendre en Norvège, location d'appartement en Norvège, interview pour TV ou radio... ect... ce forum est fait pour vous ! Inscrivez vous pour profiter de toutes les options disponibles. Toutes les annonces de ventes de copies de CD/VHS/DVD ne sont pas autorisées et n'engagent que leurs auteurs. L'equipe de norvege-fr.com ne pouvant suivre et modérer tous les messages, elle ne serait etre tenue responsable.

Modérateurs : moonlight, Kristalina, laetitia, canadien, kari, Equipe Administration, Francois

Répondre
waldsylvain
Messages : 2
Enregistré le : jeu. déc. 29, 2011 8:42 am

PARIS - NORSK OG NORDMENN

Message par waldsylvain »

Kjaere alle sammen,

Jeg er 30 aar gammel. Jeg jobber i Paris. Jeg studerte i Norge. Jeg jobbet til og med der borte (i Oslo).
I Paris er det gangske vanskelig aa treffe nordmenn. Derfor bruker jeg dette forumet.
Jeg har lyst til aa ta kontakt med nordmenn for aa snakke norsk, for aa faa vite om det finnes noen opportuniteter
i Norge.
Kan selvsagt hjelpe med aa laere fransk...men jeg söker först og fremst folk aa snakke med, muligens folk som ikke lenger er student...Jeg presiserer straks : jeg leter ikke etter noen sjelefrende, takk.

Du kan gjerne ta kontakt med med med epost : waldsylvain@yahoo.fr

Tusen takk!
Avatar du membre
Automn
Traducteur / Traductrice
Traducteur / Traductrice
Messages : 717
Enregistré le : lun. janv. 31, 2011 2:32 pm

Re: PARIS - NORSK OG NORDMENN

Message par Automn »

Jeg vet ikke hvis du er interesert, men jeg prøver å lære norsk. Så vi kunne snakke sammen til å bli bedre
Répondre